Jan 6, 2016

ABC WEDNESDAY - Z



This is my zone now !



zzzzz



Be zen

7 comments:

Melody Steenkamp said...

adorable creatures, aren't they ... fitting in every way, even in the last letter of the alphabet and the first one of the new year at te same time ;-)

Have a nice abc-day / -week
♫ M e l ☺ d y ♫ <abc-e-team)

Mascha said...

Jaja, die nehmen ihre Plätze ein... und dann sitze ich mal wieder auf dem Fuszboden vorm TV, weil meine hier im Sessel pennt -
Aber dafür lieben wir sie ja...

Für mich sind Russisch, Ukrainisch, Polnisch die schönsten Sprachen der Welt und besonders gesungen klingen sie schön, deswegen werde ich zu jedem Buchstaben ein Lied aussuchen.
Aber jeder hat halt andre Erinnerungen, die sich mit dem Sprachklang verbinden. Das kann ich mir gut vorstellen.
Schönes Neues Jahr noch
Mascha

Roger Owen Green said...

Cats do zzzzz very well.

ROG, ABCW

carol l mckenna said...

Lovely series of photos of your kitties in action with the Z word

Wishing you a Happy Week ~ ^_^

Ann, Chen Jie Xue 陈洁雪 said...

zzz my favourite hobby

Su-sieee! Mac said...

Cute!

Kate Neal Virginia Ann Hargis said...

wonderful.